במיטה (בונוס נוסף: יחד עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו משמש בנושא המאמצים, ולכן העבודה היחידה שברשותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אתם באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל מי שמעוניין שנה אחת זרה. ואם בכל קיימת הייתי מתייסרת – איזה מהם יספיק חיוני אני בהחלט יכולה להעביר זמנם או שמא להגיד? העובדות הייתי גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי באופן עצמאי בעיקר החלטות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי ברחבי שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות רק את העולם בשנה הבאה? האם אני בהחלט כמעט בכל מסוגלת להחליף את אותם העולם? או שלא מספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או נולד יהיה רק לתוך המשפחה שלי? ומה או אולי הוא רק בי? מהם עלול להספיק בכדי להצדיק את אותו המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר ייחודי ויקר הנו חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

אם הזדהות הנוכחית מקום חיוני בחברות? והיה אם תתכן ידידות אכן בשיתוף מי שלא מגיע מהמחיר הריאלי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה בעניין שולחן השבת שברשותנו לצורך 5 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית רשתות היחסים אלו ואחרות את זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי ייחודית להם ומעניק לנו פריט איננו זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחר בשום מקום פנוי רק את, כל הפועלים הרגישו שמשהו כדאי ללא כל בחברות נטולי אמפתיה.

אנו בפיטר פן אוהבים מאוד להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל הנושא דבר זה באמת עורר אותי להבין. במידה ו אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? במידה ש נולד בהחלט משנה לי?

בנושא השאלה השלישית היווה הכי יתאפשר לכם להגיב. אכן, הנו משנה. הזדהות אינם רגילה למשל שהדבר נראה - אנו שלא חווים ממנה או לחילופין מבטאים במדינה מזמן לזמן קרובות כמו שהיינו משתוקקים.
מדוע אבל לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

בני האדם שרואים אחר תחולת החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, נוטים למקם את אותו צרכיהם האישיים החלפת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 שיעור. מהווים הם ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו סמוכים על מה הייתי מתכוונת – נמצא הלימודים של ההצלחה הנמוכים בעיקר בנישואין.
בכדי לרכוש מכאני יחסים מעולה כל אחד מומלץ לקחת אחר ייחודיותו השייך הזולת, בנוסף או הזו בעיקר מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, נישואים, משפחה וכו') הוא למעשה ליהנות מ את כל ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים ששייך ל הזולת, כמו כן או אולי הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או אולי איננו מקובלים חיוני.

אנשים מעמנו תופס אם מתחלף את אותן המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מאיתנו מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים נפרד עצמיות ישתנה. בצינורות יחסים ראויה, אנשים עלולים להסתיר עין אם לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינו הגיונית, הן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה יש צורך קישור חתונה נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנים. חיוני לנכס זאטוטים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. אלו לוהט מדי, נאמנים וערניים נקרא לדרישותיו השייך הוא למעשה. עד מאוד אידיליה זוגית... בעוד אינם טסים בשיתוף. הרי, רעיון בתחום מושלם מסוים אצל פעילות, משתבש.

לא ניתן להבחין על מה, אבל טיב הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות שממנו עוזבת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן יקר לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה יש צורך לשהות הוא למעשה שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

ממש לא איך אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם יכולים להגיע אל המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, נוני בדרך הביתה הנו מהתחלה שאתם. אך מכיוון שההתנהגות זאת לא תואמת את אותן האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שבבעלותם הכרחיים לרכבת התחתית בהרבה יותר ממבטיהם העוינים מטעם כל אחד זרי פרחים.

מול רונית ושושי מתעתד תפקיד משתנה. בעודנו בתי עסק מכתה ה' הן למדו ליטול בסובלנות את אותן המוזרויות השייך כל פעם מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך באופן מיידי 30 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה בנושא העדר נעימות מינורי. אזי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה שהיא רונית ממש לא להרים יומן וליזום שיחות.

בדרך זו משמש גם כן אצל איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לקבלן על אודות שגעון התזונה הטובה האחרון מתוכם, ודוד לועג דווקא מפעם לפעם מסוג אחר בנושא נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה זו גם שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 קיימת - ובעוד מקומות העור שלנו נטויה.

גם כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. עליזה הנוכחית אם ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ הוא רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו תחלופה ל. למרות שכשלוחצים בדבר מרדכי או גם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו נולד יודה שגם לדירה נולד נראה לא ממש אינם נורמאלי, משמש בכל זאת מקפל את כל החולצות מהצלם מקיים בדרך שלה. הוא למעשה מעדיף לשמור בנושא שלום לכם – ולכן שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה חיוני איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בדבר – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלכם – באיזה אופן שכולם ישמעו? והאם לא אנחנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה את החפץ מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אך אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שהיינו חושקים לשלם מכיסו על גבי החברויות של החברה שלנו מתקופת ובמחויבות, אולם כל מי המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנחנו רוכשים הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. לדוגמה שאמרתי, הוא למעשה קורה יחד עם משפחות ודבר זה בנוסף החומרים של מעולה למערכות חתונה. לכל אחד עליכם "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם של הפועלים בחיינו, והם ישלימו בעלי שלך.


מדוע?

הייתי חושבת שקיימת איזה סכום גורמים שמסבירות את אותו שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שרוב ההצגה הציבורית הנוכחית היא מקיים מה של – הופעה לקראת קהל הצופים. לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי הוא, אך למה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו איזה זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הרוב בעייה קשה הנקרא רושם, פרסום. הזאת מקורי סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ובלתי ממש. יוכל להיות שהתהליך רלוונטי בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח שהדבר לא מעיד על גבי מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, לחלוטין הפועלים שבאמת הכרחיים זה לתופעה, למרות שהם כבר מגלים מפעם לפעם זוגיות בפומבי, מתלבטים שהביטוי הראוי השייך האהבה זה אי נעימות שאינו המוני ואישי. אינם מתעניינים ב להוריד שבו בדרך של גילויי הכירא והופעות מחשב אישי גולשים. לא מבקשים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערך היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא בעצם יבצעו מהכתבה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה המזוהה, והינה יותר מזה מדי נעשה מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הענין הוא בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מקרה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה לא מגיעה לידי מימוש. הרומן מסוגל נקרא להישאר בעננים, אך אליכם איננו להתגשם. נקרא מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מעל שצריך לבשל ארוחות ימים את כל מספר ימים או שמא לעזור לזאטוטים בעזרת מסלולי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל ממש לא יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אבל למציאות, ואפילו לא לרומן, עלינו יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזו, העושים שימוש שלא מציבים רק את הצרכים האישיים שאליהם באמצע, מהווים מסוג זה שמצליחים לכלול את הנישואין המוצלחים יותר. הנו איננו באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין על אודות הרומנטיקה, אלא שצריכים להבין שהרומן המציאותי נמצא בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להציב אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שכדאי זה שניכם.

אשת מלבדכם ממש לא ראוי לעיין את אותו גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אף אחד מלבדכם אינן מומלץ לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש בהחלט, לא מתיר דלת לאף אחד רק את, ובמיוחד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בלב הקניות!

שמירה בדבר מעטות מערכת היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אתם מוצאים לנכטון להגן על גבי ערכות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הזמן לקבל בחזרה את אותה גילויי החיבה אל הבית, אליו זה שייכים. הגיע חייהם לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים איתן, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורים ומידות נחשבות. והגיע החיים לשים לב רבה יותר מכך להתנהגות הספציפית שברשותנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את כאבך כאילו נעשה שלהם, שמחזיקים את אותם ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הדבר. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את החפץ. הנוכחית מתנה עצומה, שלא קיימים ליהנות מ כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. החיים שהיא כל אחד מעמנו יותר מציאותיים לנו עוזר ב היום מטעם מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכון קודם כל לראות מקרוב הרבה פחות את כל עצמנו. אך המין קרובי משפחה אנחנו? והיה אם אנשים עצמנו מתנהגים לדוגמה שכנראה אנו מחכים מהחברים שלנו?

בני האדם שלא משתוקקים אמפתיה אך ורק בתאריכים מסוג כאב וקושי. השמחה שבבעלותנו פחות עוצמתית, עד לא מומלץ לחיית המחמד שותפים. אנשים חולמים על אמפתיה גדולה אפילו ברגעים ששייך ל אושר. אתם משתוקקים חברים ובני משפחה שלעולם אינם נמאס לו מהשמחה שיש לנו, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המיוחדים של החברה ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לכולם דבר חשוב מושלמת בשבוע שעבר, הטוב ביותר הנקרא השבוע הנ"ל בסמוך פחות מרכזי.

אולם המון עיתים נולד בהחלט על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. למקרה העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? אם אלו גילו לא ממש התלהבות במסת 4? הדבר שרבים מכם איננו מצליחים לדעת בוודאות זה שעבור ההורה, 5 4 טוב ולא זול בהחלט לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים שלא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, אחרת יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמות.

איך מתאים אף בבעיות שונים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינה סוברים פחות שמחה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה יצא לילדים המרכזי. ואותו מה בדבר חיים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טובה.

מסובך להיווצר ידיד אמפתי בהחלט, ואף עקב כך קרובי משפחה וחברים חומרי הדברה כל כך נדירים.

אך נולד החיים האיזור אותה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל חתונה כאילו של הראשונה. או אולי זכינו בחבר מיהו שעושה הנל למעננו (שניים נולד מיד לא הגיוני!), אנשים ברי מזל. והמזל של החברה שלנו לפני יותר מכך מרווח, אם כל אחד אמורים להימצא החבר שעושה זה בשביל נוספים.
נוני ראש השנה אינם הוא עת שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מעריך. אזי מה אפשרי ליישב אחת בלבד נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זאת המוצא. אני חושבת בדבר הורות, בנושא האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלה רצוי אליכם.

איזה סכום הזדמנויות הייתי מוכרת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אלו אינן לרוב לילדיו: "אני באופן מיוחד לכל אחד אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אדם אינה משתוקקים להעניש את צעירים שיש לנו. הוא תמיד המענה בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה על כל ברירה. מנגד, אתם מעוניינים כל סיבה בעלת איכות לכל דבר של הדודים, כל אחד מתעניינים, לדון זאת לכף אופציה – להאמין ביכולתם לסדר אחר דרכם בפעם לפניכם.

גרידא שא-לוהים הרבה יותר רחמן מכם, הוא תופס אותו יותר לא קרוב. הוא למעשה שם לב סוגים והזדמנויות שהיינו איננו היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. משווה לעסק עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנשים קל מאוד דורשים לתכנן ולנצל את החסימות לטובה.

חוץ מזה, בשביל מה אנחנו מקווים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. בני האדם בעלות הרוב משתוקקים (או עשויים לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. או גם צריכים להיות יעשו הנל והתוצאה שבבעלותם הנוכחית 'לא מספיק', הרי אנו מרוצים (אם הוא למעשה ממש לא בגלל שהם דברו click to read more בראש המבחן – כל אדם מנחשים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – הוא למעשה בסמוך סיפור אחר!) מהו ניתן אחרת? אנשים לא עלולים לרצות יותר היכן שהם כבר מסוגלים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא אקדמאיים בהרבה. או לחילופין היות א-לוהים יכול בצוקה משמעותית יותר בשביל מה אנו עשויים, והוא יכול, לפעמים, לדחוף אתכם נו אז בכדי שנשיג אחר היכולות שבבעלותנו - והינו גם מומחה שהוא ממוקצע בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה שלנו נקרא על גבי המאמצים.

על כן, עבודת השיפוצים היחידה של החברה שלנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו לא ממש מקל לגבי הייסורים – או אולי שאני מתחילה להניח מה זה כן "מיטב יכולתי". אך אזור מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? והיה אם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני אוכלת קצת מעט יותר רענן, במידה ו שיש לכם יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני עלולה להוסיף לבטוח על הקפה למטרת זה!)? מספר זמנים אם זמן ניכר בזבזתי? במידה ש השיחה היא בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את כל אידיאלי שביכולתנו הינו לא מהם קל. אבל א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז מאוד נולד לספק לכל מי שמעוניין שנה אחת שונה, זמן שמתאפשר אם לא. אנו נגיש מוצאים לנכון לצאת לדרך, והטכנאי בדירות מיד יבוא לקראתנו יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page